18 Ocak 2017 Çarşamba

To CC Patron Çıldırdı


Uzun soluklu çalışmalarımdan sonra sonunda çok önemli bir toplantıda sunum yapacak ve terfimi herkese duyuracaktım(terfim onaylanmış ancak ık tarafından yayımlanmamıştı) tabi bu meşakkatli yolları popomu açarak kat etmemiştim,gece gündüz çalışıyordum, uykusuz ve aç geziyordum, bardak bardak kahve içmekten göz altlarımın rengi yeşil olmuştu ancak mutluydum istediğim terfiyi almış hayallerimin toplantısında yaptığım sunum sonrasında havamı atacaktım.Sonrasında ohh gelsin instagramda Müdür oldum fotoğrafları,yeni odamda iş hayatı zor fotoğrafları vs. nihayetinde 20 yıldır aynı koltukta oturan insanlar gibi değildim, hırs, azim iş hayatı Survivor gibiydi benim için.



Toplantı başlamıştı, herkes içeri girecek genel kurul ve yönetici kadrosunu bekliyordu..sunumu bilgisayar içerisine atmama rağmen flash disk içerisine garanti olarak geceden  eklemiştim, sunumu 1000 kez kontrol etmiş , kocamı bayıltana kadar sunumu kendisine anlatmıştım.

Üzerimdeki takımım,presentaabıll duruşum, gülüşümdeki kurumsallık sunumumun iyi olacağının göstergesiydi, tüm kadro içeride yerlerini almıştı , tok sesli gülüşmeler, global dünya küresellik yorumları kısa cümlelerle tamamlanmıştı.

Toplantı gayet pahalı bir otelin, düğün salonu şeklinde dizayn edilmiş odasındaydı. Ben  avuç içlerimi insanlara göstermek daha güvenilir olduğumu işaret edermi şeklinde düşüncelerdeyken, diğer yöneticiler ikram bölümünde kendilerini şişirmek ile meşguldü, olsun konuyu dağıtmayalım, ayağa kalktım ince bir süzülüş ile çıktığım sahnede herkesi selamladım, iki hazırlanmış zeka küpleriyle süslenmiş espri patlattıktan sonra,bilgisayarımı açtım ve flash diski taktım, işaret parmağım titriyordu, sanırım az uyku ve aşırı kafein beni komaya sokmuştu,dosyayı açtım ve herkese selamım sonrasında çalıştığım bölüm hakkında bilgilendirme sunumum başlamıştı ancak bir kaç ses duyup gülüşmeler duydum,acaba pantolonum mu yırtılmıştı,saçımı iki yana atmıştım arkadan kezban gibi mi duruyordu neye gülüyorlardı??

Arkamı döndüğümde ne göreyim eşimle düğünümüz için hazırladığım sunum oynuyordu, koskoca düğün salonunda, ses yok sadece görüntüler, kocamın pipili resmi, ilk sarılmamız, bir kaç saniye donuşum sonrasında sunumu kapattım, sihirli annemde ki gibi parmaklarımın uçlarını birleştirerek zaman geriye aksın desemde nafile zaman geriye akmayacaktı, hemen bir çözüm bulmalı ve durumu toparlamalıydım.

Sunumumu açtım, saçlarımı ahenkle savurdum ve şöyle  dedim, madem yeni yönetici olarak aranızdayım, beni yakından tanımanızı istedim, patronun ufak tebessümü sonrasında tüm patron yancıları da tebessüm etmeye başladı, ufak şakalaşma ve gülüşmeler duyuldu sonrasında patron kalkıp alkışladı ve sonra herkes,yok yok bu başka bir hikayeydi.

Durum tam bu şekilde olmadı sunumumu gerçekleştirdim, toplantı bitişinde kendime bir kahve koydum, yanıma Uluslararası Bölge Müdürü gelerek sunumunuz çok güzeldi ancak keşke eşinizin evlilik teklifi fotoğraflarını da görseydik dedi,tebriklerim evliliğim üzerineydi,teşekkürler eşim teşekkürler evliliğim.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder